perjantai 18. marraskuuta 2011

But they all didn't see the little bit of sadness in me

Hellouu!
Ihanaa kun on perjantai!<3 Tänään oon yksin kotona, kun äiti ja isi on jossain ravintolassa ja ne tulee joskus yöllä. Mut ihanaa seuraavalla viikolla alkaa tet, ja sen jälkeisellä viikolla mulla on syysloma. Vihdoinkin! Image and video hosting by TinyPic
Kävin tällä viikolla kampaajalla. Oli ihanaa lukea siinä samalla joulukuun trendiä kun kampaaja laittoi hiuksia. Mulla on siis luonnonkiharat hiukset ja mulle suoristettiin hiukset ihan suoriksi ja leikattiin. Hiukset tuntuu nyt ihanan kevyiltä!:)
Image and video hosting by TinyPic
Oon tänään katellu OC:ta joka on aina ollut mun yksi lempi sarjoista ja oon ne kaikki jaksot jo nähnyt, mutta lainasin Ainolta silti tuon ekan tuottiksen! Sori muuten tosta huonosta kuvan laadusta, otin sen isin koneen webillä..


Ja ihanaa nyt sain nostettua mun köksän numeron kutosesta kasiin! Oon niiin happy, mulla oli aikasemmin ollut hyvä köksän numero, kait jotain 8-9. Mut sitten vaihtui köksän opettaja ja se ei oikeen tykänny musta ja anto mulle sit kutosen todistukseen! ): Mun piti siis tehdä esitelmä, 4 koetta ja käytännön koe että sain nostettua mun köksän numeroa...

Tulipas taas aika turha postaus, ei ollut oikein mitään kunnon asiaa. Luulen että joskus sunnuntaina teen tänne postauksen!
LOVE,Saara

5 kommenttia:

  1. suoristettiinko sulla vaan sillon päiväksi vai kokonaan semmonen suoristuspermanentti? :)

    VastaaPoista
  2. linnea: Suoristettiin vaan ihan suoristusraudalla :)

    VastaaPoista
  3. ootpa nätti!!
    ja oc ♥ oli ihanaa, kun se tuli kesällä uusintoina!

    VastaaPoista
  4. VERY NICE BLOG!!! FOLLOW! :-)

    My blog:
    http://thebluebusiscallinus.blogspot.com/

    VastaaPoista