lauantai 12. marraskuuta 2011

Sooner or later in life, the things you love you loose

heii!
Ihanaa kun on viikonloppu! Oon odottanut tätä koko viikon! Tällä viikolla mulla oli kolme tosi vaikeeta koetta köksän, matikan ja bilsan. Mun päivät kulu viime viikolla suunnilleen näin, menin kouluun, tulin koulusta, nukuin päikkärit, luin kokeisiin, menin nukkumaan... Eli aika tylsää!
Mua masentaa tosi paljon tää syksy! Alkusyksystä oli ihanaa kun oli sellainen sopiva ilma ja oli ihanan värikästä. Nyt on koko ajan ihan harmaata ): Iik en haluu että talvi tulee, kesä on ihmisen parasta aikaa!
Tänään oon kuunnellut Chisun ja Coldplayn ihanaa levyä jonka Aino mulle lainasi, kiitti Aino!<3 Siirsin kaikkia mun huonekaluja päivällä, huone näyttää paljon kivemmalta ja viihdyn täällä nyt enemmän! Kun olin laittanut tän mun koneen hetkeksi lattialle niin astuin vahingossa tän näytön päälle silleen että, tää näyttö meni ihan taakse. Jos olisin vielä kovempaa astunut, niin näyttö olisi varmaan naksahtanut rikki. Huh onneksi niin ei käynyt! Onnistun aina pudottelemaan ja rikkomaan kalliita tavaroita:D Image and video hosting by TinyPic
En pidä tästä Ben&Jerrys jäätelöstä yhtään! Maistuu liian makealle ):
Image and video hosting by TinyPic
Vanha asu ja ihanan vihreä luonto!
Image and video hosting by TinyPic
Toi juoma maistui pelkälle omenamehulle ja oli tosi kallis:D:D Monki lehti on ihana!


Muuten mua ärsyttää tosi paljon, kun en pysty lataamaan tuolta flicristä ja kun lataa tinypicistä niin kuvat muuttuu parin päivän tosi rakeisiksi, ehdottakaa mulle jotain hyvää paikkaa mistä ladata kuvia! Voi ei, kun luin tän tekstin läpi, niin huomasin että tää pomppii tosi paljon ja on tosi sekavaa, pahoittelut siitä! Oon aika väsynyt ja sen huomaa varmaan tekstistä....
Image and video hosting by TinyPic
Nyt lähden tonne puhtaitten lakanoiden väliin, lukemaan uusinta cosmoa, Good night!

5 kommenttia:

  1. hahhah, ostin ton saman cosmon ja siin tuli mukana se meiskelenteri ;p ja onneks kannettava ei menny rikki! :)

    VastaaPoista
  2. haha joo niin tulikin!(: Nyt ei ainakaan tarvii ostaa uutta kalenteria :D:D ja niinpä, säikähdin tosi paljon ku se näyttö meni sillee hassusti!

    VastaaPoista
  3. Kiva blogi sulla :--)

    http://princessdiary-irba.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Ireneee: Kiitoos! Sulla on kans kiva blogi! :))

    VastaaPoista